FANDOM

Okładka gry na PC

Alvin i wiewiórki (PC, PS2, Wii) to gra muzyczna oparta na filmie o tym samym tytule z polskimi dialogami i napisami. Bohaterami gry są Alvin, Teodor oraz Szymon. Za grę odpowiada Brash Entertainment. Została ona wypuszczona na rynek w 2007 roku. W grze znajduje się 30 piosenek.

Fabuła Edytuj

Alvin i wiewiórki chcą się załapać i grać na Rockathonapaloozie, lecz wcześnej muszą dać określoną ilość koncertów by się dostać na Rockathonapalooza.

Rozgrywka Edytuj

Alvin and the Chipmunks
Gra polega na wciskaniu odpowiednych przycisków w odpowiednim momencie. Gdy gwiazdka będzie dochodziła do punktu niebieskiego - wciskamy K, różowego - wciskamy M, zielonego - A, a do żółtego - Z. Do wyboru mamy trzy zapisy i trzy poziomy trudności. Gdy dobrze wciskamy klawisze Rockometr wzrasta, a gdy źle - obniża się. Gdy spadnie do zera przegrywamy.

Oprawa audiowizualna Edytuj

Grafika w tej grze jest ładna, muzyka jeszcze bardziej. W menu jest rockowa muzyka, a w trybie gry piosenki mają zmienione audio by pasowało do wiewiórek.

Opis gry z pudełka Edytuj

Alvin i wiewiórki to doskonały zespół rockowy. Potrzebują jedynie kogoś, kto poprowadzi ich do skucesu. Tym kimś jesteś Ty! Doprowadź zespół do zwycięstwa w Rockathonapaloozie. Pomóż Wiewiórkom ocalić ulubiony klub rockowy.

Gra zawiera 30 przebojów, w tym:

Love Shack, Santa Monica, The Chipmunk Song, Walking on the Sun, All the Small Things,I'm Gonna Be (500 Miles), December, Everything You Want, Heartbreak Hotel, Karma Chameleon

Linki Edytuj

www.alvinandthechipmunks.com

www.thechipmunksmoviegame.com

www.chipmunks.com

KUPNO

http://cenega.pl/pc/dla-dzieci/alvin-i-wiewiorki/951

Więcej z Fandomu

Losowa wiki